توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء دارای 93 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
–توابع مکانیزم کارهایی مانند شتاب گرفتن را توصیف می کنند
–کلاس ها قبل از اینکه مورد استفاده قرار گیرند باید تعریف شده باشند ، ماشین باید ساخته شده باشد قبل از اینکه مورد استفاده قرار گیرد .
–اشیاء زیادی از نوع ماشین از همان کلاس ساخته می شوند ، ماشین های زیادی از همان طراحی مهندسی ساخته می شوند .
اسلاید 2 :
32 کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای (ادامه)
–فراخوانی توابع عضو ، پیغامی را به شیء برای انجام وظیفه اش ارسال می کند ، درست مانند وقتی که فشار پدال گاز پیغامی را به ماشین برای شتاب گیری ارسال می کند
–اشیاء و ماشین ها هر دو ویژگی هایی دارند ، مانند رنگ و کیلومتر شمار .
اسلاید 3 :
–مثال هایی که برای ساخت کلاس دفتر نمره استفاده شده
–توابع عضو
–عضوهای داده
–میزبان های یک کلاس
–جداکردن ظاهر از پیاده سازی
–معتبرسازی اطلاعات
اسلاید 4 :
–به کامپایلر اطلاع می دهد که کدام توابع عضو و عضوهای داده ای به کلاس تعلق دارند
–واژه کلیدی class که با نام کلاس همراهی می شود
–محصور شدن بدنه کلاس در بین آکلاد ({})
–بیان می کند که یک تابع عضو یا عضو داده کلاس برای دیگر توابع و عضوهای داده دیگر کلاس ها قابل دسترسی هستند .
اسلاید 5 :
–نوع داده برگشتی یک تابع
–اسم های توابع باید از انواع معتبر باشد
–پرانتزهای بعد از نام تابع بیان می کند که این یک تابع است
–بدنه تابع شامل عباراتی است که وظایف به عهده تابع را ، انجام می دهند
اسلاید 6 :
–کلاس الگویی است تعریف شده توسط کاربر ( یا تعریف شده توسط برنامه نویس)
–متغیر از نوع کلاس
–عملگر نقطه (.)
–myGradeBook.displayMessage()
–فراخوانی تابع عضو displayMessageازشیئی به نام myGradeBook
–از کلاس GradeBook
اسلاید 7 :
–چهارگوشی با سه بخش
–(+) در جلوی عملیاتی که کلاس انجام می دهد، نشان دهنده عمومی (public)بودن آن عملیات است .
اسلاید 8 :
–نماینده رشته ای از حروف
–شیئی از کتابخانه استانداردٍ کلاس :C++ std::string
–برای گرفتن ورودی تا هنگام فشار دادن Enter
–مثال
–دریافت خطی از ورودی استاندارد و وارد کردن آن به رشته nameOfCourse
اسلاید 9 :
–اطلاعات اضافی ای که مورد نیاز یک تابع است
–قرار گرفته در پرانتزهایی که همراه با نام تابع است
–تابع می تواند به هر تعداد پارامتر داشته باشد
–تعداد، ترتیب، و نوع آرگومان ها در یک فراخوانی تابع باید با تعداد، ترتیب، و نوع پارامترها در لیست پارامترهای تابع فراخواننده شده نظیر باشد
–مدل سازی در UML
اسلاید 10 :
–متغیرهای اعلام شده در بدنه یک تابع
–هنگامی که یک تابع به پایان می رسد
–در طول حیات یک شیء وجود دارند
–جایگزین عضوهای داده ای شده اند
–هر شیء به وجود آمده از یک کلاس همواره کپی ویژگی های مخصوص به خود را حفظ می کند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0